Odpowiedzi

2010-03-09T20:14:36+01:00
2HCOOH + O2 → 2CO2 + 2H2O
5 2 5
2010-03-09T20:16:27+01:00
2HCOOH + O₂ → 2CO₂ + 2H₂O
pozdrawiam i proszę o naj
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T20:16:53+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
Kwas metanowy ulega jedynie spalaniu całkowitemu
2 HCOOH + O2---->2 CO2 + 2 H2O
2 3 2