Odpowiedzi

2010-03-09T20:20:55+01:00
Lotnicy oraz mechanicy nie chcieli się poddawac, po tym jak na Polskę wciąż najeżdżali Niemcy, zabijano ludzi. Chcieli, aby chociaż Wielkiej Brytanii udało się obronic przed hitlerowcami.
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T20:27:36+01:00
Bohaterowie Fiedlera przedstawieni sa jako wzory postaw godne naśladowania. Poznajemy ich w działaniu motywowanym postawa patriotyczna. Tacy bohaterowie dawali wiarę w ostateczne zwyciestwo, co przytwarzalo optymizmu mimo, ze utwór pisany był, gdy żywioł wojenny jeszcze na długo miał trwac.
2 3 2