Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T20:19:56+01:00
Np. dzwonek (taki jak w szkole), silnik elektryczny,
2010-03-09T20:20:54+01:00
1W telefonie elektromagnes porusza membraną słuchawki, dzięki czemu powstaje słyszany przez nas dźwięk.
2. W telewizorach odchylają one wiązki elektronów, które padają na ekran i tworzą obraz telewizyjny
3. Elektromagnesy znajdują się w automatycznych bezpiecznikach domowej instalacji elektrycznej i wyłącznikach nadmiarowych w elektrycznych stacjach zasilających. Przy zbyt dużym prądzie wytworzone pole magnetyczne przerywa jego przepływ.
2 5 2
2010-03-09T20:20:57+01:00
- złomowiska, stocznie- elektromagnesy- dźwigi
- słuchawki telefonów
- elementy instrumentów (np. gitara el.)
- dzwonki elektromagnetyczne
- medycyna do usuwania drobnych el. metalowych np. z oka...