Wymien po 5 filmow, ksiazek, mitów itp. w których wystepuja
a) postacie fantastyczne
b)pozywienie dajace siłe
c)przybysz z innego swiata
d)różczka
e)zwierzę gadające
f)dziecko bez rodziców
(jeśli nie wymyslicie to czasem po 2 czy 3 przykłady)
Plis ;)

3

Odpowiedzi

2010-03-09T20:22:14+01:00
,, Epoka lodowcowa " , ,, Alicja w krainie czarów " , ,, Mity Greckie " , ,, Chowder " , ,, Małe agentki " .
1 1 1
2010-03-09T20:24:00+01:00
A) Harry Poter
b)
c)planeta 51
d)mały książe i róża
e)
f) sierota
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T20:25:47+01:00
A.) avatar-film, dystrykt 8-film,cyklop-mity, Zmierzch-film, książka
b) Asterix i obelix-film, książka, komiks,
c)kurczak mały-film, dystrykt 8 -film
d.)Shrek 2 (ta matka któr chciała żeby jej syn wyszedł za fione), kopciuszek- książka i film,
e) Alvin i wiewiórki-film, shrek - film,
Dasz naj ???
1 5 1