GOSPODAROWANIE W GÓRACH

Przy stwierdzeniach prawdziwych wpisz P a przy fałszywych F

Występuje tu surowy klimat ,zima trwa bardzo długo,a lato krótko.


Deszcz pada tu częsciej niz na nizinach

Okres wegetacji trwa bardzo dlugo

Pola i pastwiska sa trudno dostepne

Na lakach dlugo zalega snieg

Wystepuja zyzne gleby -mady.

Erozja gleby jest mniejsza niż na nizinach


Na jutro na geografie!!!

3

Odpowiedzi

2009-10-22T21:08:18+02:00
Deszcz pada tu częsciej niz na nizinach P

Okres wegetacji trwa bardzo dlugo P

Pola i pastwiska sa trudno dostepne F

Na lakach dlugo zalega snieg P

Wystepuja zyzne gleby -mady. F

Erozja gleby jest mniejsza niż na nizinach P
1 5 1
2009-10-22T21:09:28+02:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-22T22:42:55+02:00
1 = f
2 = p
3 = p
4 = f
5 = p
6 = p
7 = f
2 3 2