Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T20:28:09+01:00
Te liczby to:
n, n+1,n +2, n+3
mamy
100 > n+(n+1)+(n+2)+(n+3) > 90
100 > 4n + 6 > 90
4n +6 > 90
4n > 84
n > 21
oraz
4n + 6 < 100
4n < 94
n < 23,5
Zatem n = 22 lub n = 23
I. 22,23,24,25
spr. 22 +23+24+25 = 94
II.23,24,25,26
spr. 23+24+25+26 = 98
Odp,Te liczby to 22,23,24,25 lub 23,24,25,26.
2010-03-09T20:30:00+01:00
N-liczba naturalna

n+n+1+n+2+n+3>90
4n+6>90
4n>84
n>21

n+n+1+n+2+n+3<100
4n+6<100
4n<94
n<23,5

n=22 lub n=23