Odpowiedzi

2010-03-09T20:26:50+01:00
Wyszystkie wymieszane;P
~~Mucha<-Żaba<-Bocian
~~Liście Ziemniaka<-Stonka<-Bażant<-Lis
~~szarotka <- lemingi <- pardwa górska <- suseł <- kruk <- gronostaj <- sowa śnieŻna <- pieściec <- wilk <- niedźwiedź polarny
~~szczątki liści kapusty --- bielinek kapustnik --- pająk --- drozd --- ryjówka --- kuna --- rosomak --- jastrząb --- lis --- ryś
~~sosna-wiewiórka-Żbik-wilk

~~sosna-kornik-dzięcioł-kuna leśna

~~poziomka-sarna-lis-pchły

~~poziomka-gąsienica-Żaba

~~poziomka-ślimak-Żaba

a resztę zmieszasz sobie z innymi odpowiedziami:)
2010-03-09T20:27:07+01:00
Liść- mszyca- biedronka- owadożerca (ptak)- kuna leśna- sokół
obumarły liśc- dżdżownica- kret- mały drapieżnik- puchacz, myszołów
zboże- mysz- kot
sałata- ślimak(winniczek)-mysz, ryjówka...-myszołów
liść- gąsienica( larwa)- sikora bogatka- kuna leśna- sokół
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T20:36:08+01:00
W lesie :
trawa>mysz>sowa
trawa>sarna>wilk
W polu :
pszenica>mysz>lis
trawa>zając>wilk
Na łące:
ziemniak>stonka>bażant>lis
liść>konik polny>ryjówka