Odpowiedzi

  • Moja
  • Początkujący
2010-03-09T20:31:11+01:00
Wjerze bo tak było mi pisane...;)
Wjerze ale nie zawsze mi się to udaje..xD
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T20:31:18+01:00
Wierzę bo tak wychowali mnie moi rodzice. Wierzę, ale nie do końca zgadzam się z sytuacją panującą obecnie w Kościele Katolickim
  • wid
  • Początkujący
2010-03-09T21:04:56+01:00
Wierze bo bardzo kocham Pana Boga