1. Przetłumacz wiersz na j.polski w sposób logiczny.

Ich traume mir ein Land,
da wachsen tausend Baume,
da gibt es Blumen, Wiesen, Sand
und keine engen Raume.
Und Nachbarn gibt's, die freundlich sind,
und alle haben Kinder,
genauso wild wie du und ich,
nicht mehr und auch nicht minder.

Ich traume mir ein Land,
da wachsen tausend Hecken,
da gibt es Felsen, Busche, Strand
und kleine dunkle Ecken.
Und Nachbarn gibt's die lustig sind,
und alle feiern Feste,
genauso schon wie deins und meins
und keines ist das Beste.

3

Odpowiedzi

2010-03-09T20:50:34+01:00
MARZY MI SIĘ DLA MOJEGO KRAJU
OD TYSIĘCY DRZEW ROSNĄCYCH
ISTNIEJĄ KWIATY,ŁĄKI,PIASEK
A NIE WĄSKA PRZESTRZEŃ
I NIE MA SĄSIADÓW,KTÓRZY SĄ PRZYJAŹNI
I WSZYSCY MAJĄ DZIECI
JAK DZICY,JAK JA I TY
NIE WIĘCEJ I NIE MNIEJ

MARZY MI SIĘ DLA MOJEGO KRAJU,
OD TYSIĘCY KRZEWÓW ROSNĄCYCH,
PONIEWAŻ NIE SĄ SKAŁAMI,KRZAKAMI,PLAŻAMI
MAŁYCH I CIEMNYCH KĄTÓW
I SĄSIEDZI NIE SĄ ZABAWNI
I WSZYSCY DO ŚWIĘTOWANIA
I RÓWNIEŻ WASZĄ I MOJĄ MA
NIKT NIE JEST NAJLEPSZY.

chyba tak ;)
ale nie jestem pewna ;]
2010-03-09T20:59:56+01:00
Ja wyobrażam sobie państwo,
tam rośnie tysiące drzew,
są tam kwiaty, wskazywali, piasek,
i żadnych ciasnych pokoi,
I są sąsiedzi, którzy przyjacielscy są,
i wszyscy mają dzieci,
tak samo chcemy ty i ja,
nie więcej i też nie mniej.

Ja wyobrażam sobie państwo,
tam rośnie tysiące roślin,
są tam skały, książki, plaża,
i żadnych ciemnych zakątków,
I są sąsiedzi , którzy śmieszni są,
i wszystkie uroczystości świętują,
tak samo piękne jak twoje i moje,
i żadne nie jest najlepsze.

Na pewno jest dobrze.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T21:42:58+01:00
Wyobrażam sobie państwo
tam rośnie tysiące drzew,
są tam kwiaty, wskazywali piasek,
i żadnych ciasnych pokoi,
I są sąsiedzi, którzy przyjacielscy są,
i wszyscy mają dzieci,
tak samo chcemy ty i ja,
nie więcej i też nie mniej.

Ja wyobrażam sobie państwo,
rośnie tam tysiące roślin,
są tam skały, książki i plaża,
i żadnych ciemnych zakątków,
I są sąsiedzi , którzy śmieszni są,
i wszystkie uroczystości świętują,
tak samo piękne jak twoje i moje,
i żadne nie jest najlepsze.
Chyba tal :)