Odpowiedzi

2010-03-09T20:37:09+01:00
- ryby - szczupak - płciowe ( jajorodne/jajo-żyworodne )
- płazy - ropucha szara - płciowe ( jajorodne)
- gady - krokodyl - (jajorodne)
- ptaki - bocian biały - (jajorodne)
- ssaki - szempans - (żyworodne)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T20:41:53+01:00
Ryby_np. Szczupak...rozdzielnopłciowe- jajorodność, jajożyworodność
Płazy_np.Rzekotka...zapłodnienie zewnętrzne w wodzie
Gady_np.Węże; Żmija Zygzakowata. Jaszczurki; Zwinka.
Żółwie; Błotny...zapłodnienie(wewnętrzne, jajorodność, rozwój prosty)
Ptaki_np.Orzeł...zapłonienie (wewnętrzne, jajorodność)
Ssaki_np.Koń...zapłodnienie wewnętrzne