Odpowiedzi

2010-03-09T20:34:59+01:00
Pora roku zmienia sie wraz ze zmianą czasu i temperatury.
1 3 1
2010-03-09T20:35:07+01:00
21 marzec zima na wiosne
2 2 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T20:36:13+01:00
Pory roku zmieniają się:
wiosna: zaczyna się 21 marca (wiosenne zrównanie dnia z nocą) a kończy 22 czerwca
lato: zaczyna się 22 czerwca (przesilenie letnie) a kończy 23 września
jesień: zaczyna się 23 września (jesienne zrównanie dnia z nocą) a kończy 22 grudnia
zima: zaczyna się 22 grudnia (przesilenie zimowe) a kończy 21 marca
1 5 1