Przekształć zadania tak, bu uniknąć powtórzeń. Zastosuj zaimki.

-Kapitan zauważył okręt zwany Purpurowcem. Załoga Purpurowca składa się z okrutnych olbrzymek.
-Olbrzymki napadły na zbłąkane okręty. Załogę zbłąkanych okrętów sprzedawały czarodziejom.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T20:37:49+01:00
1. kapitan zauważył okręt zwany Purpurowcem. Jego załoga składa się z okrutnych olbrzymek.
2. Olbrzymki napadły na zbłąkane okręty. Ich załogę sprzedawały czarodziejom.
tak chyba powinno byc ;)
9 4 9
2010-03-09T20:40:43+01:00
Kapitan zauważył okręt zwany Purpurowcem. Jego załoga składa się z okrutnych olbrzymek.

Olbrzymki napadły na zbłąkane okręty. Ich załogi sprzedawały czarodziejom.

Jeżeli chodziło o dwa osobne zdania, to powinnam mieć dobrze.
5 2 5