Jakie funkcje życiowe podejmuje każda istota żywa?

Wymień czynniki niezbędne do przebiegu procesu fotosyntezy?

Dokończ zdanie:
Kształt i wielkość komórek w danym organizmie zależa od...........................

Wymień dwa elementy wspólne dla komórki roślinnej i zwierzęcej

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T20:36:27+01:00
1 .wydala , rośnie , odżywia się , porusza , rozmnaża .
2 . dwutlenek węgla , woda i sole mineralne , energia świetlna .
3 . funkcji jaką pełni i od rodzaju tkanki .
4 . zawierają rybosomy i błone komórkową .
4 5 4
2010-03-09T21:33:00+01:00
1. Każda istota żywa podejmuje takie funkcje jak: mówienie, spanie, poruszanie się oraz większości innych czynnności.
2.sole mineralne, dwutlenek węgla ???
3. funkcji jaką pełni dana komórka
4. błona komórkowa, cytoplazma
2 5 2