Odpowiedzi

2009-10-22T21:07:06+02:00
7500 × 4% = 300 zł

300 × 20% = 60 zł

300 - 60 = 240 zł

Tomek odbierze 240 zł
8 2 8
Najlepsza Odpowiedź!
  • emu
  • Rozwiązujący
2009-10-22T21:10:24+02:00
7500x4%=300zł
300zł-60=240zł
7500+240=7740
=7740zł
8 4 8
2009-10-22T22:37:37+02:00
7500zł-100%
x-4%
x=7500zł*4%/100%=300zł

300zł-100%
x-20%
x=300zł*20%/100%=60zł
300zł-60zł=240zł
7500zł+240zł=7740zł

odp:Tomek po roku czasu odbierze z banku 7740zł
4 5 4