Przetłumacz na j.angielski.
1. Kapitanem szkolnej drużyny piłki nożnej jest Sam.
2. Ponieważ oglądali mecz piłki nożnej.

PS.
Może ktoś mi przetłumaczyć na j. polski to zdanie?
What can the school football team do now ?

2

Odpowiedzi

2010-03-09T20:38:28+01:00
The captain of school football team is Sam.
Because they were watching football match.


Co szkolna drużyna p. nożnej może robić teraz?
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T20:38:41+01:00
1. the lider of school football team is Sam.
2. Because they watched a football match.
Tłumaczenie: co teraz może zrobić szkolna drużyma piłki nożnej



W pracy wyżej jest błąd.żle ktos przetłumaczył drugie zdanie oni byli ogladają mecz. To ma być czas przeszły they watched-oglądali
1 2 1