Odpowiedzi

2010-03-09T20:41:49+01:00
Honda - Honda civic
Toyota- Avenssis
mazda - 323
4 2 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T20:53:10+01:00
Mitsubishi Motors -japońskie samochody osobowe, terenowe i sportowe.
Yamaha-motory
inne auta (Toyota, Nissan, Mitsubishi, Honda, Mazda, Suzuki)

Firma Sony (Telewizory i zestawy kina domowego VAIO Cyfrowe aparaty fotograficzne, ramki i drukarki Kamery Zestawy Hi-Fi i domowy sprzęt audio
Odtwarzacze mp3 i przenośny sprzęt audio Samochodowy sprzęt audio
Nośniki danych i źródła zasilania)

Hitachi- (RTV / AGD Produkty Audiowizualne Komputery Osobiste
Wyposażenie dla Domu)

Sharp- (telewizory,Blu-ray,Zestawy audio,Kuchenki mikrofalowe, Klimatyzatory, Kalkulatory, Monitory,Projektory,Baterie słoneczne)

Nikon-(aparaty, obiektywy lornetki)

Toshiba-(sprzęt biurowy, wyświetlacze ciekłokrystaliczne i plazmowe, pamięci Flash czy napędy DVD, a także smartphony)

Sanyo- (telewizorów, sprzętu stereo, baterii, ale także klimatyzatorów, półprzewodników i baterii słonecznych, kalkulatorów bateryjnych oraz telefonów komórkowych)

Panasonic-(Lumix - cyfrowe aparaty fotograficzne
Viera - telewizory plazmowe i LCD
Diga - odtwarzacze i nagrywarki DVD oraz Blu-ray
Car-Systems - sprzęt samochodowy
Toughbook - specjalistyczne komputery przenośne)


Fujitsu-półprzewodnikach, komputerach (superkomputerach, PC, serwerach, telekomunikacji i usługach).

Casio- Firma produkuje m.in. kalkulatory, cyfrowe aparaty fotograficzne, zegarki, projektory, instrumenty muzyczne, drukarki etykiet, palmtopy, kasy fiskalne, telefony komórkowe, keyboardy i elektroniczne tłumacze.

I jeszcze tego pełno więcej mi się nie chce :)

7 4 7