Odpowiedzi

2009-10-22T21:16:50+02:00
Hiperbola-> wszystkie wyrazy z cząstkami hiper pisze się samo "h"
kolarz -kolarski nastepuje wymiana rz->r
kominiarz->kominiarski
Łóżko-łoże Ó->O
dwór-dworski
rósł-rosły
spojrzeć-rz ponieważ po j zawsze występuje r
nóżka->noga ó na o
kucharz->kucharski
młynarz-młynarski
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-22T21:20:59+02:00
Zastrzeżony-po t piszemy rz ż:g bo zastrzegał przyjaciółka-po p piszemy rz ó:e bo przyjaciele mnożenie-ż:g bo mnogość sprzężenie-po p piszemy rz ż:g bo sprzęgać straż-bo rzeczowniki rodzaju żeńskiego mają na końcu ż Trzebiatów pot piszemy rz i jest końcówka-ów mżonka-po m piszemy ż przerzuty i przeżuty raz tak raz tak bo pierwsze od rzucać a drugie bo przeżuty jak guma do żucia wyrazy obce np.college [koledż] skype e mail