Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T20:41:46+01:00
Ssaki mają duże znaczenie gospodarcze; często są cenionymi zwierzętami gospodarskimi i łownymi — dostarczają mięsa, mleka, wełny i skór, służą jako siła pociągowa itp.; niektóre są ważnymi naturalnymi wrogami szkodników upraw, inne same wyrządzają szkody (zwłaszcza gryzonie) lub są nosicielami chorób zakaźnych (np. dżumy, tularemii, wścieklizny).

3 5 3
  • Użytkownik Zadane
2010-03-09T20:43:20+01:00
Ssaki mają duże znaczenie gospodarcze; często są cenionymi zwierzętami gospodarskimi i łownymi — dostarczają mięsa, mleka, wełny i skór.Niszczą szkodniki. Służą czasami jako siła pociągowa oraz robacza.
3 3 3