Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T20:42:44+01:00
Promienie padajacę przez szło powiekszające ustawione pod pewnym kontem powojuje,ze drewno lub inna rzecz ulega zapaleniu.najpierw drewno robi się lekko brozowe ulatnia się mały dymek po czym wypala się dzura tam gdzie promienie słońca padały.
2010-03-09T20:43:55+01:00
Jeżeli w ok. 10-15 cm. od podanego wyżej materiału przyłożym lupę zacznie się on tlić. Będzie ulatniał się mały dymek.
1 5 1