Odpowiedzi

2010-03-09T20:46:33+01:00
Sprzedam mieszkanie w, którym śmieszy jest bardzo śmieszne, jest w nim dużo zabaw i gier...pilne...
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T20:51:03+01:00
Ogłoszenie

Sprzedam unikatowy dom, ma przepienkne wnętrze z 19 wieku. To niezwykła oferta ponieważ nigdzie nie znajdziesz tak wspaniale zakonserwowanego domu. Dodatkowo niżej ceny nikt nie dał wcześniej za ten niezwykle piękny dom.

Osobę zainteresowaną proszę o kontakt osobisty lub telefoniczno . Cena domu wynosi 123zł

Kamila Lubiak
gg 2974754845 lub kom.981123454
adres lutomierska 234 m. 56
97-42Łódź
3 3 3
2010-03-09T21:18:34+01:00
Sprzedam dom, w którym śmieszy.
7 pokoi: kuchnia,lazienka,przedpokuj,4pokoje. bez rzadnych zniszczeń
minimalna cena 400 000zł prawdziwa do uzgodnienia
tel. 274 160 680
1 1 1