Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T20:43:16+01:00
Chciałabym Was zachęcić do przeczytania lektury pt "Mały Książe". Moim zdaniem jest to bardzo ciekawa książka i warto ją przeczytać.
2010-03-09T20:45:37+01:00
Polecam:
Ksiązka Mały Ksiaze jest swietna ;*
Kazdy ja polubi niezaleznie od wieku
Naprawde jest ciekawa i wprowadza w taki nastroj ze chce sie ja czytac dluzej (wciaga)
Napewno wypozyczysz ja w kazdej bibliotece lub kupisz za niska cene
Nie załuj ....Podaruj bliskiej osobie jako prezent urodzinowy ;)