Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T20:45:34+01:00
Według mnie tak, ponieważ moga zawierać drastyczne sceny np. zabijania. Mogą źle wpłynąć na psychikę młodszych osób. Młodziez poniżej 18 roku zycia może po obejrzeniu takiego filmu odczuwąć lęki przed różnymi rzeczami np. przed ciemnością, a każdy szelest może się żle kojazyc.
2010-03-09T20:47:57+01:00
Nie wszystkie powinny być dla dorosłych , tylko te w których rzeczywiście okrutnie zabijają ludzi itp.
Te słabsze horrory nie. :-)