Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T20:47:18+01:00
A za oknem znowu plucha,
wiatr się wdziera znów do ucha.
Czekam szósty miesiąc na wiosnę,
mam już dosyć, chcę dorosnąć!
Wtedy bedę lezakować,
przestanie mnie pogoda interesować,
a dziś znów iść do szkoły muszę,
opryskana błotem przeżywam katusze.
Już niedługo do lenistwa,
chcę hamaku, chcę leżeć na listkach!
2 1 2
2010-03-09T20:51:07+01:00



Jak szybko wiosna mija,
mglista i rosą pachnąca,
Jak szybko lato minie,
wśród kłosów zboża złotego.
W kolorach ciepłych przychodzi jesień
Lecz zaraz deszczem nas skropi.
Gdy zima przyjdzie,
w śniegu utonie świat.
Chociaż co roku tak samo
zmianie się świat,
nam się nie nudzi, od wielu już lat.
2 2 2
2010-03-09T20:51:22+01:00
Biała zima, mrozem trzyma,
wiatrem wieje, śniegiem sieje.
Deszcz ze śniegiem ciągle pada,
każdy mówi - koniec świata!
Zasp powstało co niemiara,
zjeżdża po nich dzieci chmara.
Klimat u nas jest surowy,
każdy czymś zakrywa głowy.
Każdy coś ciepłego szuka,
zachorować to nie sztuka!

4 3 4