Odpowiedzi

2010-03-09T20:48:52+01:00
Kochany Ludożerco
Pamiętaj o innych, nie jesteś sama na tym świecie
Nie Bij młodszych, bo są słabsi
nie wyśmiewaj się z innych bo się inaczej ubierają
Doceniaj i Szanuj Innych, a wtedy ty będziesz tak traktowana
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T20:59:22+01:00
Sami powinniśmy dbać o to,aby nie stać się współczesnymi ludożercami.Pamiętajmy,że inni ludzie też mają swoje prawa,chcą realizować własne potrzeby.Bądzmy życzliwi wobec rówieśników i dorosłych.Pamiętajmy słowa z ,,Listu do ludożerców'' Tadeusza Różewicza
,,Kochani ludożercy
Nie zjadajmy się.Dobrze?
Bo nie zmartwychwstaniemy''.