Odpowiedzi

2010-03-09T20:45:36+01:00
-słuchać go
-nie pyskować
-lepiej sie uczyc
-pomagac innym
-idt.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T20:48:11+01:00
Hm... Czego od niego oczekujecie, powinniśscie wymyśleć sami. My mieliśmy podobną sprawę z księdzem od religii i mu powiedzieliśmy, żeby na każdą sytuację patrzył z naszego punktu widzenia. My zbudowaliśmy dobre relacje z wychowawcą na tym, że na każdą okazj kupowaliśmy mu zajefajny prezent, śmiechowy zazwyczaj. I do tego staramy się nie robić zadym... Możecie zaproponować jakąś fajną wycieczkę, to zazwyczaj pomaga odbudować stosunki... Zaproponujcie np. wycieczkę rowerową jak będzie ciepło...
2010-03-09T20:49:24+01:00
Więcej integracyjnych wycieczek z wychowawcą,
powinien wstawiac się za swoją klasą u innych nauczycieli,,
albo pomagać słabszym uczniom żeby zdawali.