Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T20:47:02+01:00
Też miałam takie zadanie tylko że w grupach to było....ryzowałyśmy wszystko co jest związane z miłością łączyłyśmy wszystkie jasne kolory i wyszłonaprawde świetnie....moja grupa dostała wtedy po 6 wiec możesz napisac LOVE i narysować serduszka
2010-03-09T20:47:18+01:00
Napis to twoja ksywka,a rysunek hmmmm.... jakiś szczególny elemnent z toba powiązany.