Odpowiedzi

  • Moja
  • Początkujący
2010-03-09T20:52:54+01:00
Ja gdy tutaj stoję...Mówię wam Zjednoczcie się w jedną całość nie pozwulcie zwierzetom ginać,one też potrzebują opieki,miłości.Dażcie uczuciem te biedne istoty...Zwierzęta nie są obojętnne one też cierpią,ludzie sa jak pumy drapieżne,niewdziętrzne,roztargnione.Zależy im tylko na zwycięstwie ich zdaniem zwierzeta nie cierpia,nie boją sie,nie czują.A więc ludzie,Zacznijcie wreszczcie ze sobą wspułpracować,nie bujcie, zasiąsć w spulnym gronie i przemyśleć sytułacje w której jesteście.Nie dajcie zginąc zwierzętom!One nie sa obojętne..
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T20:56:26+01:00
Zwierzęta. Czy ktoś przejmuję się ich losem? Oczywiście, że tak! Jest wiele fundacji, które pomagają i ukochanym pupilom i bezdomnym wychudzonym zwierzątkom. Każdy z nas kocha swojego pupila ,a nawet jeśli go nie ma to i tak pewnie marzy o jego posiadaniu ,więc czemu nie pomagamy zwierzątkom, które równie dobrze mogłyby naszymi milusińskimi? Przecież to nie kosztuję majątku a zaledwie kilka złotych na karmę czy ciepły koc.Ratujmy więc każde bezbronne szczeknięcie , każdy zimny i mokry nosek . Ratujmy zwierzęta, pomagając fundacją i schroniską bo każdy z tych bezbronnych maluchów ma prawo poczuć co znaczy bezpieczeństwo ,dobroć i miłość!
1 5 1