Odpowiedzi

2009-10-22T21:15:57+02:00
Zdrowie - sprawność fizyczna,psychiczna i społeczna. Utrzymuje równowagę miedzy nim, a środowiskiem.Zdrowie przywraca medycyna,a zagadnieniami zdrowia zajmuje sięhigiena.
64 2 64
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-22T21:17:08+02:00
Zdrowie - sytuacja dobrego stanu organizmu i niewystępowania w nim poważniejszych chorób.
Wpływ na zdrowie mają choroby różnego pochodzenia (infekcje, wypadki, nowotwory itd.), dieta, warunki środowiskowe. Zdrowie zwykle pogarsza się po osiągnięciu przez organizm pewnego wieku, co w końcu prowadzi do śmierci. Moment ten można częściowo odwlec dbając o zdrowie.
Najważniejsze środki, jakie można podjąć celem zachowania zdrowia to:

* podjęcie leczenia wszystkich poważnych chorób

* zachowanie aktywności fizycznej

* nie nadużywanie alkoholu; wyeliminowanie palenia tytoniu i zażywania innych szkodliwych substancji

* racjonalne odżywianie.

Mam nadzieję że pomogłam ;)
109 3 109
2009-10-22T21:26:43+02:00
Zdrowie - stan pełnego, dobrego samopoczucia fizycznego, psychicznego i społecznego; wg medycyny jest to zdolność organizmu do efektywnej obrony przed stresorami w celu przywrócenia i utrzymania wewnętrznej równowagi; możemy rozróżnić zdrowie fizyczne i psychiczne
45 3 45