Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-09T20:51:22+01:00
3500m=45min i 40s /dzielimy przez 35
100m=45 i 40/60min:35
100m=1,3min

Liczę na najlepsze ;)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T20:51:29+01:00
3km 500m = 3500m
45 min 40 sek = 2800 sek

Więc

Skoro w 2800 sekund przeszedł 3500m, to w ile sekund przejdzie 100 metrów:

3500 m ----- 2800 sek
100 m ----- x sek

x = 100 m * 2800 sek / 3500 m
x = 80

Odp: Przejście 100m zajmuje mu 80 sekund ( 1 minuta 20 sekund )