Odpowiedzi

2010-03-09T20:54:02+01:00
Impreruim rzymskie zostało podzielone na wschodnio-rzymskie i zachodnio-rzymskie. W roku 395 przez Teodozjusza Wielkiego. Miasto ustanowione w wyniku podziału to Konstantynopol
24 4 24
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T20:54:31+01:00
395r n.e - podział Imperium na wschodnio rzymskie i zachodniorzymskie
Stolicą zachodnorzymskiego był Konstantynopol
Podział ustanowił Dioklecjan.
Cesarstwo zachodniorzymskie upadło w 476r.n.e

Tyle pamiętam .. Mam nadzieje że cos pomogłam
176 4 176