Odpowiedzi

2010-03-09T20:50:41+01:00
Zad.1
a)34% = 0,34
b)7% = 0,07
c)13% = 0,130
d)81% = 0,81
e)40% = 0,4
f)70% = 0,7
g)150% = 1,5
h)450% = 4,5
i)120% = 1,2

Zad.2
a)8% = 8/100 = 2/25
b)25% = 25/100 = 1/4
c)35% = 35/100 = 7/20
d)10% = 10/100 = 1/10
e)40% = 40/100 = 2/5
f)15% = 15/100 = 3/20
g)75% = 75/100 = 3/4
h)80% = 80/100 = 4/5
i)12% = 12/100 = 3/25
4 3 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T20:50:42+01:00
1.Zamień procenty na ułamki dziesiętne:
a)34%=0,34
b)7%=0,07
c)13%=0,13
d)81%=0,81
e)40%=0,4
f)70%=0,7
g)150%=1,5
h)450%=4,5
i)120%=1,2
2.Zamień procenty na ułamki zwykłe nieskracalne
a)8%=2/25
b)25%=¼
c)35%=7/20
d)10%=1/10
e)40%=⅖
f)15%=3/20
g)75%=¾
h)80%=⅘
i)12%=3/25

znaczek / zastępuje kreskę ułamkową

=]]
momisia
7 4 7
2010-03-09T20:51:25+01:00
1.Zamień procenty na ułamki dziesiętne:
a)34%=0,34
b)7%=0,07
c)13%=0,13
d)81%=0,81
e)40%=0,4
f)70%=0,7
g)150%=1,5
h)450%=4,5
i)120%=1,2
2.Zamień procenty na ułamki zwykłe nieskracalne
a)8%=2/25
b)25%=1/4
c)35%=7/20
d)10%=1/10
e)40%=2/5
f)15%= 3/20
g)75%=3/4
h)80%=4/5
i)12%=3/25
2 3 2