Plss pomoocy...
WSZYSTKIE ODP ALBO ZGŁASZAM SPAM !!!
czekam do 21:15

KRZYŻÓWKA

1.trzeci uczynek pobożny zwany też pokutnym (na 8 liter)
2.postawa konieczna do przywrócenia zgody i pokoju (na 12 liter)
3.zakonny, ale nie kapłan (na 4 litery)
4.prowadzi dzieło Chrystusa na ziemi ( na 10 liter)

2

Odpowiedzi

2010-03-10T18:02:41+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T18:43:46+01:00
1. jałmużna
2. przebłaganie
3.brat
4.duch święty

chyba o to chodzilo;p