Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T22:08:02+01:00
2010-03-09T22:16:47+01:00
W śWIATŁA 1.Tajemnica ...... (chrzest, Kana...)

I KOŚĆIÓŁ 2. Miejsce głoszenia słowa Bożego.

E EWA 3. Pierwsza kobieta na ziemi.

C Chrześcijanin 4. Osobę wyznająca wiarę w Jezusa jako Chrystusa lub w religię opartą na nauczaniu Jezusa

Z Mojżesz 5. Przeprowadził Izraelitów przez morze.

N Jan 6. Najmłodszy Apostoł.

E ADWENT 7. Jest okresem przygotowania do uroczystości narodzenia pańskiego.


M MODLITWA 8. Skierowanie myśli do Boga.

I WIGILIA 9. Święto z 24 Grudnia.

E BOLESNA 10. Tajemnica.... (Modlitwa w ogrójcu, Ubiczowanie...)

S Stary 11. ... Testament

Z Zwiastowanie 12. Czyli objawienie Marii Archanioła Gabriela i jego zapowiedź narodzenia Jezusa Chrystusa, Syna Bożego.

K Ksiądz 13. Osoba posiadająca święcenia kapłańskie

A Arcybiskup 14. Damian Zimoń.

Nadzieja 15 pragnienie spełnienia się czegoś i jednoczesna obawa, że się nie uda.

I Gwiazda 16. .... Betlejemska

E Testament 17. Stary/Nowy .....
5 4 5