Odpowiedzi

2010-03-09T21:00:23+01:00
Uczący się
Wędrujący
Rozmawiający
Ćwiczący
Ugotowany
Wybierający
9 1 9
2010-03-09T21:02:28+01:00
-Uczyć się
- Wędrować
- Rozmawiać
- Ćwiczyć
- Ugotować
- Wybrać

1 uczący się
2 wędrujący
3 rozmawiający
4 ćwiczący, ćwiczywszy, ćwiczony,
5 ugotowany, ugotowawszy
6 wybrawszy, wybrany


nie podałeś jakie dokładnie więc tak mniej więcej
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T21:03:48+01:00
Uczący,Uczony,Ucząc
Wędrujący,Wędrując
Rozmawiający,Rozmowny,Rozmawiając
Ćwiczący,Ćwicząc
Ugotowany
Wybrany
1 1 1