Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T21:01:47+01:00
9)a - wystarczy lusterko przyłożyć;)
10)okrąg - ma nieskończenie wiele osi symetrii
kwadrat ma 4, odcinek 2, a trójkąt równoboczny 1

=]]
momisia

1) 180-120=60
360-110=250

2) N
W E -----------------o
S /
/
/
południowo-zachodnim

3)72-2*26=20cm

4)180-100-40=40
180-70-40=110
tylko ABC

5)4:4=1
2*5*1+2*1=12dm

6)½*2*(16cm+30cm)=46cm

7)180-90-20=70
180-70-50=60
70+50=120
tworzy kąty 120 i 60

8)12-(6:2+10:2)=4
nie mają pkt wspólnych

poprawiłam..=]]
1 5 1
2010-03-09T21:06:35+01:00
1 C
2 D
3 A
4 A
5 B
6 C
7 C
8 C
1 3 1