Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T21:00:08+01:00
CH₃COOH + KOH → CH₃COOK + H₂O - octan potasu i woda.
1 5 1
2010-03-09T21:08:41+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
CH3COOH + KOH---->CH3COOK + H2O
........................octan potasu + woda