Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T21:03:56+01:00
1)August II Mocny 1697-1706, 1709-1733
2)Stanisław Leszczyński 1706-1709
3)August III Sas 1733-1763
4)Stanisław August Poniatowski 1764-1795

=]]
momisia
1 3 1
2010-03-09T21:07:54+01:00
1. August II Mocny.
2. Stanisław Leszczyński.
3. August III Sas.
4. Stanisław August Poniatowski.
1 4 1
2010-03-09T21:12:47+01:00
-S. A. Poniatowski.
-S. Leszczyński.
-A. III Sas.
-A. II Mocny.

1 5 1