Odpowiedzi

2010-03-09T21:09:42+01:00
Nie mam 100% pewności ale spróbuję.
Proces germanizacji na terenach włączonych do rzeszy polegał na wpajaniu kultury niemieckiej okupowanym. Zabierano dzieci i nadawano im niemieckie nazwiska.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T22:10:42+01:00
Germanizacja polegała na jak w.w. zabierania dzieci i wychowywanie na dobrych Niemców w miłości do Hitlera, na zmuszeniu Polaków do zapomnienia o Polskiej kulturze, wymazanie Polski z kart historii, zakaz posługiwania się językiem Polskim, zabijanie Polskiej inteligencji
3 3 3