Odpowiedzi

2010-03-09T21:09:09+01:00
1.Nie należy odłączać się od grupy.
2.Bezwzględnie należy przestrzegać uwag opiekuna.
3.Nie należy krzyczeć.
4.Trzeba zachowywać się jak przystalo na dobrze wychowaną młodzież.
5.Należy zabrać ze sobą kurtkę, poniewaz w górach pogoda ulega zmianie.
6.Nie można palić papierosów ani pić alkoholu.
7.Nie można zachowywać się glosno na terenie miejsca osiedlenia.
8.Trzeba byc grzecznym dla obsługi
127 1 127
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T21:09:25+01:00
1. Nie wstawać z miejsc w autobusie
2. Nie pić i nie jeść w autobusie
3. Słuchać poleceń nauczyciela
4. Nie odłączać się od grupy
5. Nie przeszkadzać przewodnikowi
6. Zachowywać się kulturalnie
7. Być zdyscyplinowanym i grzecznym
8. Nie dotykać eksponatów


Chyba Taki może być ;)
72 4 72
2010-03-09T21:28:28+01:00
1.Zobowiązanie do wykonywania poleceń opiekuna.
2.Zakaz oddalania się od grupy.
3.Należy stawiac się w odpowiednym czasie w ustalonym miejscu na zbiorce.
4.Zabrania się picia palenia itp.
5.W miejscu noclegowym pamiętamy o ciszy nocnej itp.
6.Dbac o bezpieczensto swoje i innych.
7.Zachowywac sie kulturalnie.
8.Zachowywac się stosownie ( zależy od miejsca pobytu ) nie krzyczes nie smiecic.
65 4 65