Mam pytanko... Czy znacie jakieś tematy, które mogę przedstawić na kółku historycznym, ale w rozszeżonym temacie? Coś z historii. Nie za trudne ale i nie za łatwe. Niech w tym temacie będą ciekawostki i daty czy nazwiska. Wystarczy, że podasz temat (tylko napisz w 2-3 zdaniach o czym to jest)
Z GÓRY THX =]

3

Odpowiedzi

2010-03-09T21:13:14+01:00
Możesz dużo opowiedzieć o II wojnie Światowej na pewno znajdzie się jakaś ciekawostka
1 3 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T21:15:26+01:00
Możesz np. o zbrodni katyńskiej wykonanej przez Rosjan na Polakach w 1940 r. Naprawdę ciekawy temat i łatwy. Możesz obejrzeć film "Zbrodnia katyńska" znajdziesz go na google i trwa tylko 20 min. a jest w nim dużo informacji. Robiłam z niego pracę, a teraz będę pisała esej o tej zbrodni. Temat warty uwagi ;-)
1 5 1
2010-03-09T21:19:58+01:00
1.Może o starożytnych Atenach,Sparty,Rzymu?
2.Sztuka Grecka.
3.Starożytne Chiny.
4.II wojna światowa.
5. homo erectus.

Chyba znajdziesz opisy w internecie o tych tematach.
2 1 2