Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-09T21:11:16+01:00
Ciecze
-wlanie atramentu do wody
stałe
-zetknięcie sie ze sobą płytki ołowiu i złota
gazy
-rozchodzenie sie zapachów w powietrzu (perfum)

Dasz najj
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T21:13:30+01:00
Ciecze
-wlanie atramentu do wody,
-Woda z solą,
-herbata z cukrem
stałe
-zetknięcie sie ze sobą płytki ołowiu i złota,
-Gumka do mazania i plastik ,
- sztabka ołowiu i sztabka złota
gazy
-rozchodzenie sie zapachów w powietrzu (perfum),
-powietrze z dymem albo powietrze z perfumami


Liczę na najjj ;)))
1 5 1