Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T21:14:14+01:00
Drodzy ...

Na wstepie chciałabym zaapelować do was abyście zachowali pokuj na świecie! Bo to jest najważniejsze, jeśli na świecie bedą wojny to nie ma na co liczyć, że ludziom bedzie sie lepiej żyło! Pokuj ma być równiez w naszym kraju nie zwracajcie uwagi na szczeguły, nie kłutcie się z bliźnimi!! Zgoda buduje a niezgoda rujnuje!! Mam nadzieje ze weźmiecie moje słowa do serca. I postaracie się o to aby światem ządził pokuj a nie wojny.

Pozdrawiam wszytskich.
5 4 5
2010-03-09T21:14:23+01:00

Drodzy wrodzy!
Mówię do was jako przedstawiciel tego miasta. Wasza siła nie pozwala nam dalej negocjować. Mimo, że już byliśmy blisko to i tak się poddajemy. Nasze surowce materialne popłynęły jak mleko. A więc nie mamy szans ogłaszamy wasze zwycięstwo w grach internetowych. Z pokoju Maćka, w komputerze, na stronie www.gry.pl zostanie umieszczone ogłoszenie o waszym zwycięstwie i naszej porażce. Apeluję o pokój z waszej strony, spór został zakończony.
podpis..