Odpowiedzi

2010-03-09T21:16:54+01:00
Moje szczęście ma kolor zielony
Z tym wszystkie dobra sie mi kojarza
Moja radosc ma kolor zielony
To jest barwa moich marzen
Moje zycie ma kolor zielonygdy go widze swiat jest dla mnie otworzony!

Licze na naj;)
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T21:18:26+01:00
Moje szczęście jest zielone
jest jak trawa jest jak morze
Moje szczęście jest czerwone
Jest jak plaża jest różowe
mojego szczęścia
opisać nie mogę
bo jest takie
same jak i twoje


taki dziwny ale jest
Pozdro ;)
1 5 1