Odpowiedzi

2010-03-09T21:19:41+01:00
Drzewa wysokie
podszyt
runo leśne
ściółka
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T21:20:31+01:00
* piętro pogórza
* piętro reglowe
o piętro regla dolnego (buczyny)
o piętro regla środkowego (czasami dodatkowo wyróżniane)
o piętro regla górnego (bory świerkowe)
* piętro subalpejskie (piętro kosodrzewiny, piętro kosówki – zarośla kosodrzewiny i ziołorośla)
* piętro alpejskie (piętro halne – roślinność zielna, głównie murawy)
* piętro subniwalne (piętro turni)
* piętro niwalne (piętro śnieżne)

Takie piętra występują w Europie:)

Pozdro:)