Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T21:24:24+01:00
0,25 x (64u+32u+(4x16u))= 0,25 x 160 u = 40
0,75 x (39+16+1)= 0,75 x 56 u = 42
1,2 x (23+35)= 1,2 x 58 = 69,6
0,31 x (14+3)= 0,31 x 17 = 5,27

powinno być dobrze :)
2010-03-09T21:33:00+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
MCuSO4=64u+32u+4*16u=160u
160g--------1mol
xg-------0,25mola
x=160*0,25
x=40g

mKOH=39u+16u+1u=56u
56g-------1mol
xg-------0,75mola
x=56*0,75
x=42g

mNaCl=23u+35,5u=58,5u
58,5g--------1mol
xg------------1,2mola
x=58,5*1,2
x=70,2g

mNH3=14u+3*1u=17u
17g--------1mol
xg--------0.31mola
17*0,31
x=5,27g