Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T21:17:00+01:00
6x=3
x=½

-3x=7
3x=-7
x=-2⅓

2x=⅕
x=0,1

1,2x=4,8
x=4

1/4x=-4/9
x=-16/9

0,1x=-7
x=-70
2010-03-09T21:18:43+01:00
A)6x=3podzielic przez 6
x=3/6
b) -3x=7 podzielic przez -3
x=-3/7
c) 2x=1/5 podzielic przez 2
x= 1/10
d] 1.2x=4.8 podzielic przez 1.2
x=4
e]1/4x=-4.9 podzielic przez 1/4
x=18
f]0.1x=-7 pomnoz przez 10
x=-70
2010-03-09T21:19:48+01:00
6x=3 |:6
x=3/6
x=1/2

-3x=7 |:(-3)
x= -7/3
x=-2 i 1/3

2x=1/5 |:2
x=1/5 * 1/2
x=1/10

1,2x=4,8 |:1,2
x=4

1/4x=-4/9 |:1/4
x=-4/9 *4/1
x=-16/9
x=-1 i 7/9

0,1x=-7 |:0,1
x=-0,7