Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-22T21:25:47+02:00
Ponieważ mogą przetrwać w skrajnym środowisku, żyjąc np. w maksymalnych lub minimalnych temperaturach, gdy jest bardzo sucho lub bardzo mokro, na stromych zboczach, nieutrwalonych wydmach itp.
1 5 1
2009-10-22T22:19:57+02:00
Pionierskie, wzięło się od pionerów. Czyli są bardzo dobrze przystosowane do ciężkich warunków i znoszą je znakomicie ;) są samowystarczalne.