Odpowiedzi

2010-03-09T21:30:14+01:00
Rudy- spokój, opanowanie, wielka odwaga, niezłomność, upór, nie dał się złamać nawet okrutnie torturowany przez gestapowców
Alek- spokój, rozwaga, upór, konsekwencja w działaniu, odwaga, niezłomność.
19 2 19
2010-03-09T21:32:54+01:00
W załączniku. tylko ze to bdz. musiała zapisać to się rozczytasz :)
12 3 12
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T21:42:49+01:00
Cechy charakteru Rudego:
- wybitnie uzdolniony
-spokojny
-opanowany
-uparty
-rozwazny
-odpowiedzialny
-konsekwentny
-dobry organizator
ambitny
-dążył do celu
-nie był leniwy

Cechy charakteru Alka:
-opanowany
-spokojny
-uparty
-rozważny
-odpowiedzialny
-oczytany
-łatwo wpadający w zachwyt
-wytrzymały
-odwarzny
-wierny przyjaciołom
-patriota
-niecierpliwy
-brawurowy
36 4 36