Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T21:34:47+01:00
Pani Wiosna
Gdy dziś rano wstałam
w okolicy ujrzałam
wiosnę która przechodziła
była sympatyczna i miła
w ręce swej miała kwiaty liście i owoce
miała też fantastyczne moce
wyciągnęła dwa zające
które od razu skakały po łące
dla zajączków zasiała
marchewki u miłej Pani Ewki
więcej niestety nie widziałem
bo potem już spałam


za ten wiersz dostałam 6 i wygrałam konkurs
polecam się na przyszłość
3 3 3
2010-03-09T22:04:21+01:00
Nocą ujrzane perłowe świetliki
Nucą arie świętej bazyliki
Cytaty baśni o wiośnie

Szemrzą nad zielonym łanem
Chichoczą z jutrzenki panem
Szkliste płomyki na sośnie

Płatkami utkanymi z tęczy
Zabawiają zmysł zajęczy
Świetliki budzą do życia

Barwy źrenice cieszące
Promienie po tafli kroczące
Flora wychodzi z ukrycia

Ze snu zbudzone konary
Raz drugi łączą się w pary
Muzyka płynąca w żyłach

Ziarneczka z lubością ospałe
Wytrzeszczają duszyczki małe
Toną w kwietnych pyłach

Uśmiech ich puka w skorupy
Spojrzenia wyłażą z chałupy
Świetlikom składa podzięki

Nocą ujrzane długo pracujące
Warkoczyki wiosenki złocące
Bo życie zabija męki

2 5 2