Odpowiedzi

2010-03-09T21:35:51+01:00
Zasadowy (nie nasadowy) - wypełnia przestrzenie między innymi tkankami w roślinie.
Gąbczasty jest to rodzaj miękkisza asymilacyjnego - występuje wraz z miękkiszem palisadowym w liściu i zawiera dużo chloroplastów, odpowiada za fotosyntezę.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T21:59:46+01:00
Palisadowy;ma komórki ułożone prostopadle do powierzchni liścia,dzięki takiemu ułożeniu łatwo przenika światło do komórek

gąbczasty;ma wolne przestrzenie,które nazywają się przestwory międzykomórkowe,dzięki temu przepływ tlenu,pary wodnej ,oraz dwutlenku węgla ,wewnątrz liścia jest lepszy.
1 5 1